شرکت ایرتمپ در راستای ماموریت سازمانی خود که ارائه خدمات مناسب و شایسته به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی است و در راستای بهبود کیفی خدمات پس از فروش، خدمات خود را در سه بخش ذیل به مشتریان ارائه می نماید: خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش و خدمات پس از فروش.

خدمات پس از فروش محصولات فرولی هم اکنون از مرکز تماس سراسر کشور، مستقر در تهران به سراسر کشور عرضه می گردد. خدمات پس از فروش فرولی با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان انجام می شود. بدین جهت خط ویژه ۶۱۰۵۶-۰۲۱ که توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود، جهت سهولت برقراری ارتباط مصرف کنندگان با شرکت و ارائه خدمات برتر به آنان معرفی گردیده است.

شرکت ایرتمپ با ارائه بیشترین زمان گارانتی در تمامی محصولات خود در ایران و با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در تمامی مراحل فروش و پس از فروش توسط کادر خدماتی و تیم حرفه ای و متخصص خود، موفق به اخذ استاندارد خدمات پس از فروش در تمامی محصولات خود از سازمان ملی استاندارد ایران گردیده است. ایرتمپ به عنوان یک شرکت دوملیتی (ایرانی-ایتالیایی) در ایران، حضور و تداوم شرکت را در ارائه خدمات بهینه با نگرشی آینده نگرانه و بلند مدت جهت مصرف کنندگان، بطور قطعی تضمین می نماید.

مدت زمان رسیدگی جهت نصب و آموزش و تعمیرات حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تماس مصرف کننده گرامی می باشد.

راهنمای مصرف کننده:

  • هزینه ایاب و ذهاب به شرح ذیل می باشد:
    • ایاب و ذهاب در محدوده شهرهای تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، تبریز، کرمان، رشت، کرمانشاه و ارومیه (تا شعاع ۲۵ کیلومتر از محدوده شهری): ۲۰۰.۰۰۰ ریال
    • ایاب و ذهاب در محدوده سایر شهرها: ۱۲۰.۰۰۰ ریال
    • ایاب و ذهاب در محدوده برون شهری (خارج از شعاع ۲۵ کیلومتر): “توافقی”
  • نصب پکیج های شوفاژ دیواری فرولی که از شهر دیگری خریداری شده اند (حتی نزدیک ترین شهر) امکان پذیر نمی باشد.
  • قبل از اقدام به خرید، از امکان ارائه خدمات توسط شرکت، در منطقه مورد نظر خود اطمینان حاصل فرمایید.
  • هزینه های شیلنگ، اتصالات و سایر لوازم جانبی نصب به عهده مصرف کننده می باشد (خدمات نصب رایگان است)
  • با توجه به اینکه تائید کلیه لوازم و اتصالات نصب پکیج در اختیار تکنسین مجاز فرولی می باشد (در جهت نصب ایمن و مطابق مقررات) توافقات لازم با فروشنده نسبت به تعویض این گونه لوازم (در صورت عدم تائید تکنسین) صورت پذیرد.
  • مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع از قیمت های محصولات فرولی، با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایند.
  • پکیج های شوفاژ دیواری فرولی را با کارتن بسته بندی پلمپ شده تحویل بگیرید و از باز نبودن چسب ها و بسته بندی کارتن اطمینان حاصل نمائید.

آنچه که ما را متمایز کرد:

  • اخذ استاندارد خدمات پس از فروش به شماره  ISIRI13629 از سازمان ملی استاندارد ایران
  • نیم قرن تلاش جهت ارتقاء کیفیت صنعت تاسیسات بواسطه سرمایه گذاری مشترک (Joint Venture) کارخانجات فرولی ایتالیا در ایران
  • ارایه خدمات قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش مطابق استانداردهای اروپا
  • تجهیز کامل سیستم سرمایش و گرمایش پروژه با سبد محصولات فرولی ایتالیا
  • تامین قطعات و پشتیبانی محصولات فرولی ایتالیا
  • نظارت، پیگیری و کنترل کلیه فرایندهای خدمات رسانی از مرکز تماس سراسر کشور (۶۱۰۵۶ – ۰۲۱)
  • برگزاری کلاس های آموزشی، آموزش های مجازی، دوره های بازآموزی و آزمون های دوره ای، جهت به روزرسانی و ارتقاء سطح مهارت تکنسین های مجاز شرکت
  • اعـزام تکنسین های مجاز شرکت، در اسرع وقت
  • دارای بیشترین زمان گارانتی در ایران با اطمینان از کیفیت محصول
  • استفاده از قطعات یدکی استاندارد فرولی ایتالیا در دوران گارانتی و غیرگارانتی
  • ارتباط دائمی و مستمر با مصرف کنندگان محصولات فرولی از واحد ارتباط با مشتریان
  • انجام بازرسی های ادواری رایگان توسط کارشناسان فنی شرکت از دستگاه های نصب شده و پروژه های اجرا شده
  • شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور