صفحه اصلی راهنمای خدمات راهنمای مصرف کنندگان

امور مشتریان:

 

مصرف کننده گرامی، با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به محصولات فرولی، شرکت دو ملیتی ایرانی-ایتالیایی ایرتمپ (سهامی خاص) با پشتوانه مشترک شرکت کارخانجات صنعتی جنرال و کارخانجات صنعتی فرولی ایتالیا، جهت آسودگی خاطر مصرف کنندگان گرامی و به منظور ایجاد رفاه، آرامش و اطمینان بیشتر اقدام به ارائه مجموعه کاملی از خدمات کارشناسی قبل از فروش، کارشناسی قبل از نصب، راه اندازی رایگان، نصب و راه اندازی رایگان و تعمیرات در دوران گارانتی و همچنین در دوران غیر گارانتی و بازرسی های ادواری نموده است.

 

خدمات پس از فروش محصولات فرولی هم اکنون از مرکز تماس سراسر کشور، مستقر در تهران به سراسر کشور عرضه می گردد. خدمات پس از فروش فرولی با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان انجام می شود. بدین جهت خط ویژه 61056-021 که توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود، جهت سهولت برقراری ارتباط مصرف کنندگان با شرکت و ارائه خدمات برتر به آنان معرفی گردیده است.

 

مدت زمان رسیدگی جهت نصب و آموزش و تعمیرات حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از تماس مصرف کننده گرامی می باشد.

 

هزینه ایاب و ذهاب به شرح ذیل می باشد:

ایاب و ذهاب در محدوده شهرهای تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، تبریز، کرمان، رشت، کرمانشاه و ارومیه (تا شعاع 25 کیلومتر از محدوده شهری): 140.000 ریال

ایاب و ذهاب در محدوده سایر شهرها: 80.000 ریال

ایاب و ذهاب در محدوده برون شهری (خارج از شعاع 25 کیلومتر): "توافقی"

     

نحوه ارائه خدمات گارانتی رادیاتورهای پانلی فرولی

 

جهت دریافت خدمات گارانتی رادیاتورهای پانلی فرولی و دریافت کد پذیرش، صرفا مصرف کننده گرامی می بایست با مرکز تماس سراسر کشور (61056-021) تماس حاصل نماید.

 

بعد از تماس شما مصرف کننده گرامی و دریافت مشخصات لازم رادیاتورهای پانلی فرولی از جمله شماره سریال منحصر بفرد (در صورت دارا بودن)، حداکثر ظرف 24 ساعت کاری،تکنسین مجاز شرکت به محل اعزام خواهد شد و پس از تشخیص تکنسین مجاز جهت گارانتی یا غیر گارانتی بودن محصول، همکاران ما در مرکز خدمات پس از فروش، جهت ادامه مراحل و چگونگی شرایط ارسال و تعویض رادیاتور، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات شایسته به شما سروران گرامی می باشند.

 

شایان ذکر است ارائه خدمات بهینه منوط به همکاری مصرف کننده محترم و طی مراحل فوق خواهد بود.

   

آنچه که ما را متمایز می کند:

Rahnama

- اخذ استاندارد خدمات پس از فروش (13629 ISIRI) از سازمان ملی استاندارد

- 44 سال تلاش جهت ارتقاء کیفیت صنعت تاسیسات کشور بواسطه سرمایه گذاری مشترک (Joint Venture) کارخانجات صنعتی فرولی ایتالیا در ایران

- تامین قطعات و پشتیبانی محصولات فرولی ایتالیا با ضمانت کارخانجات صنعتی جنرال با بیش از نیم قرن سابقه

- سهولت در تماس با مرکز تماس سراسر کشور با شماره 5 رقمی (61056-021)

- برگزاری کلاسهای آموزشی، آموزشهای مجازی، دوره های بازآموزی و آزمون های دوره ای، جهت به روزرسانی و ارتقاء سطح مهارت تکنسین های مجاز شرکت

- اعزام تکنسین های مجاز شرکت، در اسرع وقت

- دارای بیشترین زمان گارانتی در ایران با اطمینان از کیفیت محصول

- استفاده از قطعات یدکی استاندارد فرولی ایتالیا در دوران گارانتی و غیرگارانتی

- اعطاء امتیازات ویژه و شرایط استثنایی جهت مشتریان وفادار به محصولات فرولی با طرح همراه نارنجی و طرح تعویض پکیج فرسوده

- ارتباط دائمی و مستمر با مصرف کنندگان محصولات فرولی از واحد ارتباط با مشتریان

- رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات مصرف کنندگان فرولی از واحد بازرسی

- انجام بازرسی های ادواری رایگان توسط کارشناسان فنی شرکت از دستگاه های نصب شده

- شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور

          untitled